8.05.2016 г.

На Войнежа около Гергьовден

02-08.05.2016

Вече като традиция идваме през пролетта или началото на лятото за седмица на Войнежа с децата. Тази година татко ни покани на Гергьовденско агне. Аз от своя страна бях набелязъл няколко цели за посещение и изпълнение.
На път за село минахме през Еменската екопътека на река Негованка. Заедно с майка ми, баща ми, Веско и децата посетихме Плаковския манастир, Къпиновския манастир и едноименния водопад. Аз покарах колело около резерват Савчов чаир и потичах из няколко съседни махали, които са толкова близо до Войнежа, а същевремено толкова далеч...
През останалото време просто се оставихме на момента.Консумирахме с пълни шепи спокойствие и идилия.








Децата творяха и играха с животните в двора













 


Имаше животни, които само наблюдавахме :-)







Благодарение на дъждовното време, децата цопаха щастливи локвите по мегдана на селото.
 



Почивахме си и се топлихме на камината









Хапнахме вкусно










Брахме билки - бял бъз и борови иглички - за домашен сок и мед





Преди всичко трябва да благодаря на майка ми и баща ми, които освен че помагаха за децата и се грижеха за вкусна кухня, ни накараха да се отпуснем и забравим за малко всички битейски проблеми. 




Няма коментари:

Публикуване на коментар